poniedziałek, 12 września 2011

Grover i Królik



3 komentarze:

  1. Jestem w szoku. Cudowne są te czapki. Robisz je z jakiegoś schematu/opisu?
    Jejku, prześliczne po prostu i takie strasznie dokładne.
    Pozdrawiam,
    Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Kasiulek :)
    Czapy robię z głowy. Patrzę tylko na oryginalny wygląd prezentowanych postaci- ( w przypadku królika i kota to była własna inwencja)

    Czasami znajdę wzór na uszy , gdzieś indziej na nos ( co w oryginale wzoru nosem nie było:P, ale mi kształtem pasuje), albo wymyślam sama droga prób i błędów. :)

    Dziękuję za miły komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh, dziwny ze mnie człowiek. xD Bez schematu zrobiłam już jakąś czapkę i ładnie wyszła, a teraz się zastanawiam głównie nad tym, jak robisz swoje, że są takie równo okrągłe. : )

    Uwielbiam inspiracje, które są wzbogacane przez naszą własną wyobraźnię i powstają wspaniałe rzeczy. ;-)

    Mimo wszystko, jakbyś mogła mi przy kolejnej okazji robienia czapki zanotować ilość słupków (o ile dobrze widzę) w każdym okrążeniu, to byłabym wdzięczna. ;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...